Webbkarta

Lokaler och schema

Här samlar vi information om sådant som rör våra lokaler. Bokning av salar, schemläggning, passerkort etc.

Affishering

All affischering ska ske på anslagstavlor och inte på väggar, fönster, pelare och dörrar. Det finns mobila skylthållare för A4 under trappan på entréplan att använda vid tillfälliga hänvisningar. Glöm inte bort TV-skärmen i entrén.

Felanmälan

Om ni har problem med värme, kyla, ventilation på kontoret eller om ni upptäcker andra fel i lokalerna vänligen gör en felanmälan till Chalmersfastigheter här.

Kaffemaskinerna och vattenautomat

Kaffet fylls på näst intill dagligen men om det saknas eller maskinen krånglar finns det ett telefonnummer man kan felanmäla på, Selecta 020-858585, uppge maskinnumret på maskinen som behöver servas (gäller även te, choklad och socker). Samma procedur gäller när vattenautomaten krånglar.

Passerkort/nycklar

För att komma in och röra dig i byggnaderna och vid vissa tidpunkter även för att komma ut, behöver du ett passerkort.  För att få ett passerkort eller nycklar kontaktar du Michael Morin eller Kristina Granfeldt som sedan meddelar Serviceenheten där utlämning av passerkort och nycklar sker.

Är ditt kort trasigt kan du kontakta Serviceenheten direkt.

Var: Saga, entréplan
När: 8.00 - 16.00
Telefon: 772 2721
E-post: serviceenheten@chalmers.se

Projektor

Projektor bokas genom personal i studieadministrationen eller Michael Morin och finns att hämta i studieexpeditionen.

Schema

Institutionen är ansluten till Chalmers schemaläggningssystem Time Edit (OBS den tidigare rutinen med egen lokalbokning gäller ej). Studieadministrationen sköter schemaläggningen, kontakt: studieadministration@ait.gu.se

Här kan du läsa mer om hur du går tillväga för att boka schema.

 

Skrivare: Toner och papper

Kontakta Serviceenheten om tonern tagit slut i någon skrivare eller om någon skrivare krånglar.
Var: Saga, entréplan
När: 8.00 - 16.00
Telefon: 772 2721
E-post: serviceenheten@chalmers.se

Vilrum

Vi har ett vilrum för personalen som ligger mellan köken på plan 4 i hus Patricia. Meddela gärna någon arbetskamrat innan ni går och vilar. Det finns även en knapp bredvid dörren att trycka upptaget på.

Lokalbokningar

Bokning av föreläsningssalar och mötesrum görs via Time Edit. Du loggar in med ditt CID.

Till bokningen

Visa dagens bokningar

Dagens bokningar som RSS RSS

Kontaktuppgifter för fastighetsrelaterade problem

Fastighetsägare: Chalmersfastigheter
Telefon: 031-772 62 00

Felanmälan: Chalmersfastigheter
Telefon dagtid (08:00-16:30): 031-772 6200
Telefon jourtid (16:30-08:00: 031-772 4937
Akuta hissfel: Thyssén Hiss, telefon 031-337 09 90
Bevakning: Larmcentral SOS alarmering, telefon 031-703 1755
Bevakningsbolag: Cubsec, telefon 031-761 9009

Om något oförutsett händer (GU)

Om något oförutsätt händer (Chalmers)
 

Sidansvarig: Peter Larsson|Sidan uppdaterades: 2014-05-06
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Vad är kakor?